lørdag 8. desember 2012

Stål skilt

Jeg har laget et skilt for en bedrift for en liten stund siden. Denne bedrifte holder på med oppretting av bilser så jeg var inspirert av industri, steam punk og metall stil. så etter litt tenking så begynte jobbingen.

Jeg begynte med å spørre en jeg kjenner om å sveise en boks til meg uten lokk på målene grunnflate 30X30cm og at veggene er 10cm høye.

så borret jeg 4 hull til M16 gjengeastang som jeg kappet i biter på ca 15cm slik at de ble noen store bolter.


Etter dette så satte jeg fast en 3m lang rgb led lys slange/list. jeg lagde også et hondtak av et stykke med M4 gjengestang.



 
 
Så freste jeg logoen i pleksiglass og fylte logoen jeg freste med lakk.
 
 
 
 
Så boret jeg 4 hull i pleksiglasset slik at jeg kunne feste det som et lokk på esken med boltene.




Om det er noen spørsmål eller noe så er det bare å legge igjen en kommentar :)
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar