lørdag 8. desember 2012

Jule skilt

Forleden lagde jeg et nytt skilt for interiørgleder.no.
Inspirasjonen min var da jul og vinter:)

Begynte da med å frese ut logoen i pleksiglass.


 
 
Selve skiltet er leget av flere små trekasser som er satt oppå hverandre.
 
 
Jeg kutet da vekk lit deler av trekassene og satt på pleksiglass slik at lyset skal slippe ut:)

 Lyset som brukes er rgb led lys slange med fjernkontroll.
Etter dette så stiftet jeg sammen eskene med stiftepistol og gikk over til å male hele prosjektet med 3D snø maling som de selger hos Interiørgleder.no.
 
Når prosjektet så ut som et nydelig snølandskap så måtte jeg jo male noen magnoliar som kunne passe å ha på, og valget var stort, men fikk også plass til mange :)





Når alle var malt så var det bare igjen å feste de og så stille den ut :)

 
 Om du har noen spørmål eller ris/ros så bare legg igjen en kommentar:)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar