mandag 18. februar 2013

Hvordan få større utvalg på netflix

Jeg er netflix tilhenger. Jeg synes det er en konge tjeneste til en rimelig pris, men har nå brukt det en god del, og føler at jeg har sett mye av det som jeg føler er verdt å se...... dette er jeg jo litt skuffet over... for de kommer jo med nye ting, men det er jo bare kansje en ting annen hver uke.... men forleden så fikk jeg dette tipset av en annen.

Gå inn på:  https://mediahint.com/

og følg instalasjons veiviseren. Det eneste er at du må bruke google crome. fordi det programmet du laster ned må du legge som et tillegsprogram i goggle crome.

programmet gjør at du får det utvalget de har i usa.

fordelen: du får mye nytt

Bakdel: du får ikke norsk tekst (men det gjør jo egentlig ingen ting ;) )

Om det er noen spørsmål/kommenta/ris/ros så legg igjen en kommentar :)
Følg oss på facbook og twitter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar